Pages

July 31, 2011

Day 1 : 10 things about you.

chair, heart, love, red, snow


Halluuu! Sebu kepala asyik belajar sambil dengar muzik.. Nasib baik ada blog Mr.Akiraceo yang menenangkan minda, kelakar dan best!

Mah facts :

  • Nama saya Khayrin Jamila..  Simple name yet meaningful.. Tapi orang selalu silap sebut nama saya.. Ada yang sebut Kairin, Karin dan macam-macam lagi.. Kalau ada sesi perkenalan, saya kena tolong spell dan ajar sebutan yang betul.. Sebutan yang sebenar K-Rin.. Jangan sebut Krin, lain plak jadinya.. Tapi kalau ustaz dan ustazah, tak payah ajar.. Pertama kali jer mereka sebut, senang hati saya mendengarnya.. =P
  • Quiet, boring and shy person. Nuff said.. -___-"
  • Like to read novels. Saya minat yang sai-fai, fiction, adventure, thriller, comedy and more to life. 
  • Cats lover! Meow =3
  • Wish to become a nice and awesome vet
  • Prefer to blogging, eating, sleeping, watching television and listening to music
  • Pendiam di tempat lain tapi becok kat rumah.. Hehe =P
  • Minat dengan orang-orang yang v-logging macam MatLuthfi dan AnwarHadi. Wish I can be like 'em.. T3T..
  • Kedekut @ stingy. Don't buy things that you don't need even though your mind and heart want it so much.. That's my prinsip..
  • Don't have so many friends.. Sobs sobs.. Ni mesti malu nak berkawan punya pasal.. Susah betul jadi orang yang pemalu yang teramat sangat ni kan?

P/S; Just changed my background blockquote. It looks like caramel candy! Yummy!

No comments: