Pages

July 24, 2011

Demand For..

animals, cat, cats, cute, fish, funny

Cak! Bosan lah hari ni.. =(
 Tak ada apa nak dibuat.. Rasa teringin nak edit blog tapi tak tahu ubah apa.. Rasa macam blog saya kosong, tak hidup.. Sedih plak tengok blog saya ni.. Header pun asyik pinjam orang punya, bila lah nak ada header sendiri ni?... Sobs sob..

Saya nak cari header yang simple, takder banyak gambar dan nampak matang.. Ecece.. Demand pula saya ni kan -__-"
Sorry..

Kenapa tak tempah je header?
Alaa.. Ni yang tak suka ni.. Dahlah saya ni tak ada handphone, akaun bank pun belum pernah transfer-transfer ni.. Kalau nak handphone, tunggu 8A PMR.. Itu yang mak saya cakap.. Waaa.. Seramnya..Takutlah..
Kalau buat sendiri tak cantik la, itu lah inilah..  Cerewetkan?

Itu sahaja coretan buat masa ini.. Terima kasih sudi baca entri yang tak berapaa nak meletop ni..

Alhamdulillah! Dah nak puasa! Tak sabarnya!! ^^

No comments: