Pages

August 6, 2011

Day 6 : 10 items you can't live without

boom, firework, fireworks, light, night

Rasanya dah banyak kali rasannya saya buat challenge macam ni. Tapi, tak apa.. Demi mengotakan janji hendak menyiapkan cabaran boom-boom pow!
  • My parents
  • Cats
  • Foods and drinks
  • Internet and laptop
  • Money.. ( Not so important @_____@ )
  • Television
  • Shower ( Jijik betul kalau orang pompuan tak mandi ek? )
  • Music.. Life without music is boring tho'..
  • Surah Yaasin ( WAJIB )
  • Books
P/S ; Thanks so much for those who followed me. I appreciated it very much ^^ Untuk menunjukkan kesetiaan menyatakan rasa terima kasih saya kepada anda, tak ada apa saya boleh buat melainkan follow semula blog anda.

Kepada followers yang belum saya follow, boleh bagi URL blog anda di ruangan komen? Saya malas nak korek semula CBox saya dan cek gadget followers saya =P Nanti habis Excel, saya follow balik =)
<3, cool, cute, following, graphy, heart it
Love it!
Saja guna ayat skema. Nak meningkatkan penguasaan tatabahasa.. Lagipun Excel PMR minggu depan.. Takutnya! Nampaknya tak dapat online seminggu! >_____________<

No comments: