Pages

June 13, 2011

Another Boring Entry

Assalamualaikum =)
Hello peepz.. Amacam sekolah tadi? Manyak ok ka? Yer laa.. Mood cuti dah habis, sekarang mood sekolah.. Aku pun masih tak puas cuti.. Kenapa la kerajaan tak panjangkan cuti 5 minggu ke atapun lebih? Ngeee 8D.. Tak fasal-fasal nanti Malaysia menjadi negara mundur sebab cuti jer.. Ahaks..

Aku pun teridur gak time kelas pagi tadi, waktu mata pelajaran PSV.. Nasib baik Naziha and Najwa kejut aku.. Kalau tak, malunya! >_< Ohohoho.. Tu la.. Saper suruh tido lewat semalam, tak fasal-fasal tertidur dalam kelas.. Ngeee 8D..
Nanti aku bercadang nak buat entri fasal sekolah aku, tak tahu bila but I'm sure I'll make it =)

Lepas ni, kena hafal Sains untuk ujian PEKA.. Teruk betul!.. Dah, tu je... Papai.. ^^


P/S: Takder saper ke perasan aku dah tukar background? Huhuhuhu.. Sedihnya.. Apa pendapat korang? Ngam tak?

No comments: