Pages

June 9, 2011

Day 6 = Your best friend (s)

Asslamualaikum =)
Sambung lagi cabaran ni.. ^^

Kawan baik saya? Sebenarnya saya ni budak pendiam, jadi tak ramai kawan =( Tapi waktu sekolah rendah  saya ada 2 orang kawan baik.. Maksud saya memang sangat baik ^^

Sekolah Rendah
Nadia
She is my best friend ever.. Dia sangat baik dan care akan diri saya.. Walaupun badan dia besar, saya tak kisah kawan dengan dia sebab memang seronok kawan dengan dia =) Sayangnya dia sekolah rendah dengan saya setakat darjah 3.. Lepas tu dia pindah sekolah rendah yang lain.. Tak tahu kenapa.. Memang sedih bila dia dah tak ada nak temankan saya lagi =(

Adzirah
Best friend gak.. Dari tadika sampai tamat sekolah rendah, memang good girl ^^ Sayang, tak sama sekolah menengah sebab ramai kawan lama dia kat sekolah sekarang ni, jadi dia pilih sekolah menengah yang itu..
Cuma ada satu perkara yang saya tak suka dengan dia ni waktu sekolah rendah ; dia suka minta air dan bekal saya.. Huhu.. Jadi nak elak dia daari minum air saya sampai habis, saya bawa air madu.. Dia ni memang tak suka air madu =p
Hehe.. Maaflah Adzirah kalau kau sakit hati.. Jangan marah ek.. =p

Sekolah menengah

xoxoxoxo
*Akan di-update sekiranya ada masa

No comments: