Pages

June 16, 2011

Nananitchiepie's hellohello!

Cutenya banner ni!
Assalamualaikum =)
Hari ni saya agak sibuk,,(bukan hari ni jer, semalam, lusa semalam LOL pun sibuk..banyak homework T_T)


OK.. Nampak tak banner comel tu? Yer, cik Nana kita buat mini contest.. Yay! Kalau korang tengok blog dia, hadiah memang lumayan ^^ Lagipun, ni kali pertama saya join contest macam ni.. Tak berharap pun menang.. Sekadar mengisi kebosanan jer.. =)


Baiklah, ni soalannya, soalan untuk contest nih..

  1. Daripada Nazihah start blogging, berapa kali dia tukar template?
  2. Apa freebies yang saya baru buat?
  3. Bagaimana cara sebutan Nananitchiepie? (contohnya, cara sebutan Nazihah -> Na-Zee-Hah )

Saya pun tak tahu nak jawab apa.. Huhu.. Tapi saya cuba =)

Jawapan saya:

1- Saya tak pasti, sebab dah lama saya tak open blog.. Lagipun, saya baru (takder la baru sangat) follow blog dia =( Mungkin dalam 4 atau 5 kali.. Baru-baru ni dia tukar template daripada Denim ke Minima template.

2- Freebies yang terbaru ialah cursor misai yang comel tu.. Kalau saya pi blogwalking, hampir semua blog yang saya lawat pakai cursor cam tu o_O Maknanya, popular la blog kakak Nazihah ni kan?

3- Uiks.. Mencabar gak nih.. Bagi saya, cara sebutannya :
          Na-Na-Nit-Chi-Pai

K.. Itu sahaja.. Kena sambung ulang kaji =)

P/S: Kenapa la semua yang saya buat tak jadi? T_T

No comments: