Pages

June 12, 2011

A boring Entry

Assalamualaikum =)
Boring dan lapar.. Itulah 2 perkara yang sering dan sekarang bermain di fikiran aku nih..

Lapar? Masak la.. Hang tu pompuan, tak kan tak tau?!

Eiii.. Debik kang kalo ada orang bagi jawapan camni.. Bukan aku tak tau tapi, malas dowh nak masak.. Masak Maggi, letak sayur, campur, perencah, air, telur lepas tu tengok bawah tudung saji ada sikit lagi ayam goreng malam tadi.. Melantak tu memang la tak susah, tapi sekali lagi aku tegaskan, MALAS!

Ugh.. Kat meja my mummy ada buat blossoms but surely it's not for our family but for customers.. Blossoms tu apa? Ish you allz ni.. Apam la.. Tapi mak aku letak inti kelapa atau kacang hitam based on customers choices.. Kalo kaler pink, kacang hitam dan kalau hijau, pandan itu inti kelapa..Not bad la rasa dier, but aku tak baper suka.. Sebab most of the day, customers mak aku asyik pilih blossom jer.. Maklum la, murah..Naik muak aku tengok.. Nak tolong pun tahan nafas.. LOL..

   
Looks fluffy muffy, kan?
Tu ler blossoms.. Ingatkan nak amik satu, nak makan tapi.. "Haip.. Jangan makan.. Tuk orang tau.." >_< Eeeiii.. Laparnya..(Not good in taking pictures.. Hubububu..Ni pun ambik guna kamera digital, bukannya cam korang.. guna DSLR ntah mcm2 jenama, Nikon, Canon.. CEMBURU! tau.. )

Sambil mengisi kebosanan, aku pi blog-walking.. Then aku nampak satu doodle comel hasil nukilan Brother Wan Hazel.. Dia kater ley amik doodle tu, free katanya lagi, so I upload kat sini.. Hohoho..
Uiks.. Cun melecun giler doodle pompuan dier.. Selalunya, para pembuat doodle ni girls, tak sangka lelaki pun pandai gak.. Not bad gak dia lukis.. =P Hohoho.. Sumil tak?

No comments: