Pages

June 11, 2011

Oops!?

Assalamualaikum =)

Bila saya tengok kebanyakan blog yang saya follow ni, nampak macam kebanyakan blogger ni meberitahu bahawa mereka tidak akan mengaktifkan diri untuk beberapa ketika.. Bila dah baca entri dorang sampai habis, rupa-rupanya dorang nak fokus kepada study.. Jadi dunia blogging terpaksa dilupakan =(

Saya pun baru sedar sekarang ni saya PMR?! Gila ke?! Oleh hal yang demikian, saya pun nak berhenti la dulu dari dunia blogging nih..Kadang-kadang bosan gak tengok blog yang camtu jer, takde apa yang berubah pun.. Kalau lapar bukannya boleh makan blog ni kan? =P

Tapi tak bermaksud saya tak jenguk pun blog ni..Kerana diri saya, laptop, internet memang tidak boleh dipisahkan..
WE'RE SUCH A BEST FRIEND!
Hahahaa.. Nampaknya cabaran 15 hari pun failed gak la nampaknya... Huhuhuhu.. Dah.. Tu jer.. Walaupun blog ni tak de followers saja nak ingatkan diri sendiri.. Kira nazar la ni.. Saya cuma lawat dan update blog 5 kali seminggu kot? =P

No comments: