Pages

June 10, 2011

Day 8 = If you could change anything about yourself, what would it be?

Assalamualaikum =)
Sihat tak? Cuti sekolah dah nak habis, jadi cepat-cepat la buat homework yang tertunggak tu..(padahal sendiri pun sama.. LOL)

Ok..Back to the point.. Kalau aku nak ubah apa-apa fasal diri aku ni, memula sekali aku nak ubah sikap aku ni..  Yer la.. Aku ni kan pemalu, pendiam dan susah nak diajak berbual.. Kalau ada kawan sebelah aku menangis, tak tahu nak buat apa.. Nak pujuk camner? Aku ni bukannnya pandai bab memujuk orang.. =(

Jadi kalau boleh aku nak ubah sikap aku ni menjadi seorang yang happy go lucky, periang, ambil berat orang lain, ramai kawan dan yang penting bukannya seorang yang pendiam dan pemalu =) Barulah seronok kan hidup kita bila ramai kawan =D

Lepas tu, aku nak ubah sikap aku yang suka bertangguh dan selalu bangun lambat (apa ni anak dara bangun lambat! Teruk betul!) Hehe.. Betul la tu.. Kalau cuti sekolah, dijamin aku bangun sekitar jam 10 - 11 pagi.. =P Kalau bangun lambat tak berpeluang la nak dengar riuh ERA dengan Pak Nil kat blog aku ni.. LOL ^^

Lepas tu, aku nak jadi orang yang pandai buat apa-apa jer terutama sekali buat kek macam mak aku! Yummy =)

OMG! Sedapnya kek tersebut! Nanti aku nak suruh mak aku buat kek yang cantik dan menyelerakan itu!

Rasanya tu je la.. Banyak lagi yang aku nak ubah diri aku ni, tapi malas la nak taip lagi =P

P/S : Terlebih advance..

No comments: