Pages

June 6, 2011

Day 3 = If you could only have on wish, what would it be?

Assalamualaikum =)
Jam menunjukkan 12:51 pagi, jadi maksudnya dah masuk ke hari yang baru.. Dan saya akan meneruskan cabaran 15 hari ni =p

Hmm.. Kalau saya ada wish, apakah wish tersebut?
Dalam kotak kepala saya ni ada macam-macam wish..Tapi dipendekkan senarainya, ini dia:

1- Saya nak jadi orang paling kaya dalam dunia.. Mungkin lebih dari Bill Gates atau Firaun atau Qarun..
     Sebabnya saya nak jadi jutawan Habbo/Gaia Online, then saya nak pi Haji dengan parents dan family saya, pastu tolong org susah, bukak centre untuk haiwan terbiar

2- Saya nak jadi budak pandai, malah lebih pandai dari Adi Putra (yang genius matematik tu..), nanti saya boleh masuk universiti terkemuka pastu jadi saintis berjaya yang cipta ubat untuk haiwan 
Adi Putra


3-Nak ada superpower,kalau boleh semua power ada! Lagi hebat daripada Superman, Batman dll kann =)

4- Nak jadi budak yang solehah, taat mak bapak, taat perintah agama dan kepada Allah.. Insya-Allah..

No comments: