Pages

June 4, 2011

Day 1 = Introduce Yourself

Assalamualaikum =)
Ok.. Seperti yang dijanjikan, saya nak buat cabaran 15 hari ni =) Insya-Allah berjaya..

This is all about me =)
xoxoxo
15 tahun, PMR tahun ni
Suka membaca novel dan bermain internet
Cita-cita saya :
  1. nak jadi veterinar
  2. buka satu centre untuk bantu haiwan terbiar
 Suka makan junk food, pizza.. pendek kata makanan kurang berkhasiat
Berat.. 40 kg dan tinggi 150 cm (kalau periksa BMI = kurang berat badan)
Anak sulung daripada 4 adik-beradik
Suka kucing
Sensitif, manja dengan mak, pemalas, suka tangguhkan kerja, pendiam, pemalu
Kurang aktif dalam kokurikulum
Cukup menyukai perkara yang 'free' - hadiah, contest asalkan tak perlu bersusah-payah melakukannnya
Suka warna ungu, putih, biru, hitam, merah
Tidak meminati warna merah jambu (maaf buat kipas-susah-mati warna pink)
Minat Digimon terutamanya Yamato dan Gabumon dalam Digimon Adventure (boleh tengok di social networking site saya, semuanya mula dengan perkataan Digi...Tapi tak bermakna saya pengguna setia Digi =p)

Smile Always and Be Ready To Achieve Your Dream =)

Saja merahsiakan nama =p

Hmm.. Rasanya itu sahaja yang saya nak ceritakan.. Nanti kalau ada yang berkaitan saya update lagi =)

No comments: