Pages

June 11, 2011

NOTHING AT ALL!?

Aku baru jer baca entri kat belog Hanis Zalikha.. Alaa..Blogger yang femes amos meletop tuh! Blog dier simple jer, takder gedik-gedik, doodles2 atau perkara yang girlish dan agak kebudak-budakan..Mungkin btul la, dia tu remaja mcm Lisa Surihani.. Matang..=P

 Seriously, blog dier simple, takder background, but ada followers beribu-ribu lemen! Bila saya baca entri dier, sonok jer baca.. Citer pasal diri dia ngan coklat fevret dier, nasihat and many more..Apsal eh? Cemburu btul saya, takder shoutbox mahupun musci player yang membangkitakan aura untuk minta orang yang lawat blog dier or supaya follow dier.. Pastu saya tengok, tak pernah, never, nehi pun kesilapan ejaan dalam setiap entri dier..(melainkan saya yang terlalu buta dan malas nak baca dan check older posts dier) Ish.. Ceburu, cemburu, CEMBURU!.. Then, baru saya sedar satu perkara :
Apa motif saya ber-belog??

Tak tahu. WHAT? Tak tahu?! 
Yup.. Seriously, memang saya tak tahu kenapa saya berbelog macam orang gila.. Betul.. Every minute, every second, tak boleh lepas jari ni dari menaip entri kat blog.. Geget kang jari's ni! LOL..
Saya sanggup abaikan pelajaran, buku, study dan perkara yang sewaktu dengannya semata-mata nak berbelog.. Omg.. Boleh gila tau kalau diteruskan camni!

Pada sesaper yang yang terbaca entri ni (walaupun tak berminat), you all beri ler pandangan camner nak 'alihkan' or 'buangkan' tabiat yang merosakkan minda dan mata ni.. Boley gila tau! My mum pun naik bising saya tak study padahal PMR nak dekat..  Huhubububu..

No comments: