Pages

June 22, 2011

Takde Keje

Uiks.. Gumbira betul hari ni! Apsal eh? Aku dok melompat-lompat cam beruk lepas tu sengih sendiri.. Aku duduk kejap dengan Meong, still sengih-sengih dan ketawa cam orang gila , Meong naik hangin, dia cakar muka aku tapi aku tetap sengih macam kerang busuk.. Tak sakit, pedih sekit tapi dok happy giler?!


Sengal tul.. Kalau korang perasan, aku dah share profile aku tapi malas nak letak kat blog.. Nanti macam-macam lak dilabelnya aku.. Tapi aku rasa bukan tu sebabnya aku sengih macam orang tak betul..  Tadi aku minta izin share sth, dia balas dan aku macam @#$%^&*~! Haha.. Memang dah tahap sengal ni.. Aku taip entri ni pun sengih-sengih..

!@#$%^&*()_+|}{':/><,./~`..Bermasalah betul sekarang nih! Ohhohohoho.. Mak aku pun dok pelik tengok aku terlompat-lompat.. Ngeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 8D.. Lantak la.. Hidup kita mesti hepi kan?!
"Sudah-sudah la tu.. Macam takde keje jer.. Asyik dok tesengih sorang-sorang," kataku kepada diriku sendiri.

Ok lah... Cukup lah tahap sengih aku ni.. Nak buat kerja sekolah lagi.. ^^

No comments: